Anasayfa | Yardım | Garanti şartları
 

Homend Garantisi hangi koşullarda geçerlilik kazanır?

Homend’den satın aldığınız tüm ürünler tasarım, üretim ve sonraki aşamalarda defalarca testten geçer. Bu testlerden geçemeyen ürünler, asla satışa sunulmaz. Bu yüzden Homend’den satın aldığınız herhangi bir ürün, size minimum seviyede sorun çıkarır. Çıkabilecek sorunların çoğu da Homend Garantisi kapsamındadır. Homend Garantisi çok kapsamlı olsa da, bazı durumlarda geçerli değildir. Ancak bu durumlarda da, size elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırız.

Homend Garantisi şu durumlarda geçerliliğini yitirir:

Ürün size teslim edildikten sonra yükleme, boşaltma, ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,

Kullanım kılavuzunda yer alan bilgilere aykırı kullanımdan kaynaklanan hasar ve arızalar,

Voltaj düşüklüğü / fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı ya da ürünün etiketinde yazılan voltajdan farklı bir voltaj seviyesinde kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,

Yangın ya da yıldırım düşmesinden kaynaklanan hasar ve arızalar,

Ürüne yetkili servisler dışında yapılan bakım ve müdahaleler,

Garanti belgesi üzerinde yapılan değişikliklerde, garanti belgesi / ürün üzerindeki seri numarasının kaldırıldığı ya da bozulduğu takdirde.

Homend Garantisi’nin geçerli olmadığı durumlarda, bakım ve tamirler için sizden bir ücret talep edilir.

Homend Garantisi’nden faydalanabilmek için fatura ya da onaylanmış garanti belgesini yetkili servise göstermeniz gerekir. Lütfen fatura ya da onaylanmış garanti belgesini, kaybolmayacak bir yerde saklamaya dikkat edin. Garanti belgesini kaybederseniz, ürün etiketi üstünde belirtilen seri numarası ve faturayla birlikte Homend Garantisi’nden faydalanabilirsiniz. Ayrıca seri numarası yardımıyla homend.com adresinden ne kadar garanti süreniz kaldığını da takip edebilirsiniz.

Homend Garanti Şartları:

Garanti belgesinin imzalanarak size takdim edilmesi sorumluluğu, bu ürünü satın aldığınız satıcı, bayi, acente ya da temsilciliklere aittir.

Satın aldığınız ürünün tüm parçaları, Homend Garantisi kapsamındadır. Garanti süreniz, ürünü satın aldığınız anda başlar ve iki yıl boyunca devam eder.

Satın aldığınız ürünün serviste kalma süresi, en fazla 30 iş günüdür. Üstelik ürünün tamir için yetkili servislerde kaldığı süre, garanti süresine eklenir. Servis süresi, ürünün yetkili servise kabul edildiği tarihten itibaren başlar.

Satın aldığınız ürünün arızası 15 iş günü içinde giderilemezse, size tamir işlemi tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürün tahsis edilir.

Bu ürün, garanti süresi içinde malzeme, işçilik ya da montaj hatalarından dolayı arızalanırsa; tamir, parça ya da başka bir işlem adı altında sizden hiçbir ücret istenmez.

Aşağıdaki durumlarda, ürünün ücretsiz değiştirilmesini, ödediğiniz paranın geri iade edilmesini ya da kusur oranında ücret indirimi talep edebilirsiniz:

Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yılda aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması durumunda,

Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yılda dört defadan fazla arızalanması durumunda,

Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla altı defadan fazla arızalanması durumunda,

Ürünün maksimum tamir süresinin (30 iş günü) aşılması durumunda,

Homend merkez yetkili servisinin düzenleyeceği bir raporla satın aldığınız ürünün tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi durumunda.

Ürünün, kullanım kılavuzunda yer alan bilgilere aykırı kullanımdan kaynaklanan hasar ve arızalarda, Homend Garantisi geçerliliğini yitirir.

Bu garanti belgesiyle ilgili hiçbir sorun yaşamayacağınızı biz size garanti ediyoruz. Yine de garanti belgesiyle ilgili herhangi bir anlaşmazlık durumunda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvuruda bulunabilirsiniz.

İletişim | Kariyer | Basın için   Site haritası | Kullanım şartları ve yasal uyarılar | Gizlilik politikası