x


1 - Kargom / Siparişim nerede?

Homend'inize bir an önce kavuşmak için sipariş numaranızı buradan sorgulayabilir ve Yurtiçi Kargo üzerinden kargo takip bilgilerinizi öğrenebilirsiniz. Dilerseniz buradan üye girişi yaparak mevcut siparişlerinizin kargo durumlarını da görebilirsiniz.

Not: Satın aldığınız ürünler; hafta içi saat 16:00'dan önce ise aynı gün, sonra ise bir ertesi gün Yurtiçi Kargo'ya verilir. Siparişinizin kargo durumunu sorgulamadan önce bu küçük detaya dikkat etmenizde fayda var.

2 - Ürünümü nasıl kayıt ederim?

Ürününüzü teslim alır almaz buraya tıklayarak seri numaranızı kaydedebilirsiniz. Homend'inizin seri numarasını sistemimize kayıt ettikten sonra; herhangi bir sebeple sizden fiş, fatura veya garanti belgesi istemeyeceğiz.

Not: Homend'inizin seri numarası üç farklı yerde bulunur; kutunun altında, ürünün ana gövdesinin altında ve garanti belgenizin arka sayfasında. Bunlardan biri mutlaka gözünüze çarpacaktır.

3 - Nereden yedek parça satın alabilirim?

Homend'inizin yedek parçasını buraya tıklayarak kredi kartınızla satın alabilirsiniz. Veya dilerseniz 0850 222 32 45 çağrı merkezimizi arayarak havale yoluyla da yedek parça siparişi verebilirsiniz.

4 - Ürünüm arızalı, ne yapmalıyım?

Arızalı ürününüz için; dilerseniz buradan online yardım hizmetimizi kullanabilir, dilerseniz buradan 0850 222 32 45 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir veya buraya tıklayarak Arıza Kayıt Formu doldurabilirsiniz. Biz de siz nasıl isterseniz o şekilde sizinle iletişime geçmek için bekliyor olacağız.

5 - Size nasıl ulaşabilirim?

Homend'in hangi departmanına hangi sebeple ulaşmak istediğinizi buraya tıklyarak bildirebilirsiniz. 'Bilgi Formu'nu doldurduktan sonra, bilgi almak istediğiniz konuyla ilgili olarak tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

6 - Yetkili servisiniz nerede?

Homend'in Onarım Merkezi, tüm ürün dağıtım ve Ar&Ge işlemlerinin de yapıldığı Gebze lokasyonundaki merkez deposunda bulunmaktadır. Bu sayede Onarım Merkezi ekibi olarak tüm ürünlerin birebir onarım, arıza ve olası geliştirme süreçlerini titizlikle takip ediyoruz. Herhangi bir arıza durumunda garanti kapsamındaki Homend'inizi; Yurtiçi Kargo aracılığı ile bulunduğunuz adresten ücretsiz alıp, onarım merkezimize getirtiyor, işlemlerini tamamlıyor ve sonrasında ücretsiz bir şekilde tekrar adresinize teslim ediyoruz.

Arızalı ürününüz için; dilerseniz buraya tıklayarak online yardım hizmetimizi kullanabilir, dilerseniz çağrı merkezimizi (0850 222 32 45) arayabilir veya buraya tıklayarak Arıza Kayıt Formu doldurabilirsiniz. Biz de siz nasıl isterseniz o şekilde sizinle iletişime geçmek için bekliyor olacağız.


7 - Şifremi unuttum, nasıl tekrar giriş yapabilirim?

Şifrenizi unutmuş olma ihtimalinizi düşündük; size buradan yardımcı olabiliriz. 'Şifremi Unuttum' formuna, üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi yazmalısınız, sonrasında mail adresinize bir onay maili göndereceğiz. Mail adresinize gelen onay linkini tıklayarak yeni şifrenize ulaşabilirsiniz. Dilerseniz sonrasında şifrenizi tekrar değiştirebilirsiniz.



T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.