Yardımcı Sayfalar
Ara
Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
1
Kolay İade’ye Tıkla

“Siparişlerim” veya “Sipariş Takip”sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

2
İade Kodunu Al

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

3
Paketle

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

4
Kargoya Ver

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

  • İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
  • Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  • İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
Siparişini Bul

 

Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını "Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş takibi" nden öğrenebilirsiniz.
İptal Et

 

Siparişlerim sayfasından, Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Takip Et

 

İptal ve Para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

 

  1. Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  5. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
  • İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
  • Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
  • İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
  • Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim  sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İade ettiğim ürünün durumunu öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

İade ettiğiniz ürünün durumunu öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • Siparişlerim sayfasına gidiniz.
  • İlgili sipariş detayından iade ettiğiniz ürünün son durumunu kontrol edebilirsiniz.
Siparişim haberim olmadan iptal edildi, ne yapmalıyım?
  • Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilememe veya gecikme nedeniyle iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi gerçekleştirilememektedir.
  • Siparişinize ait ücret iadesi bankanıza bağlı hesabınıza 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
  • Siparişlerim sayfasına gidiniz.(Siparişlerim sayfasına ulaşmak için üye girişi yapmanız veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonunu kullanmanız gerekmektedir.)
  • “Sipariş Detayı”na giriniz ve ilgili ürün satırında bulunan “Ürünüm kırık teslim edildi” adımından talepte bulununuz. 
  • Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  • Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.
Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor, ne yapmalıyım?
  • Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızdaki “Tahmini Kargo Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
  • Önceliklendirme işlemi yapılamamaktadır.
  • Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • İlgili koliyi ağzı açık şekilde fotoğraflayınız. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
  • 'İletişim Formu' aracılığıyla eksik parçanızı ve belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte paylaşmalısınız.
  • Koli boyutu görseli ile “Destek” üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
Siparişim kargoda görünüyor, ne zaman elime ulaşır?

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

  • Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?
  • Kargo şirketinden cep telefonunuza gelen SMS üzerinden ya da  Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
Kargo ile ilgili problem yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilmektedir.

  • Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  • Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişime ürün/ürünler eklemek istiyorum ne yapmalıyım?

Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
  • Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takibi  butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
Faturamı görüntülemek istiyorum, ne yapmalıyım?
  • Siparişlerim  > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takip  butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..

 

 

Site üzerinden ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım?
  • Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
  • Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
  • Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya “Destek” üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
  • Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.
İptal ve İade
1
Kolay İade’ye Tıkla

“Siparişlerim” veya “Sipariş Takip”sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

2
İade Kodunu Al

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

3
Paketle

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

4
Kargoya Ver

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

  • İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
  • Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  • İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
Siparişini Bul

 

Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını "Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş takibi" nden öğrenebilirsiniz.
İptal Et

 

Siparişlerim sayfasından, Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Takip Et

 

İptal ve Para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

 

  1. Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  5. Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
  • İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
  • Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
  • Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim  sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

İade ettiğiniz ürünün durumunu öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • Siparişlerim sayfasına gidiniz.
  • İlgili sipariş detayından iade ettiğiniz ürünün son durumunu kontrol edebilirsiniz.
  • Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilememe veya gecikme nedeniyle iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi gerçekleştirilememektedir.
  • Siparişinize ait ücret iadesi bankanıza bağlı hesabınıza 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
Kargo ve Teslimat
  • Siparişlerim sayfasına gidiniz.(Siparişlerim sayfasına ulaşmak için üye girişi yapmanız veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonunu kullanmanız gerekmektedir.)
  • “Sipariş Detayı”na giriniz ve ilgili ürün satırında bulunan “Ürünüm kırık teslim edildi” adımından talepte bulununuz. 
  • Kırık Parça Talep Formunu doldurunuz.
  • Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görseli eklemeyi lütfen unutmayınız.
  • Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızdaki “Tahmini Kargo Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
  • Önceliklendirme işlemi yapılamamaktadır.
  • Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • İlgili koliyi ağzı açık şekilde fotoğraflayınız. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
  • 'İletişim Formu' aracılığıyla eksik parçanızı ve belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte paylaşmalısınız.
  • Koli boyutu görseli ile “Destek” üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

  • Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
  • Kargo şirketinden cep telefonunuza gelen SMS üzerinden ya da  Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.

Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilmektedir.

  • Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
  • Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişler

Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takibi  butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
  • Siparişlerim  > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takip  butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..

 

 

  • Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
  • Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
  • Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya “Destek” üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.