Adresinize en yakın mağazadan ürünleri online satın alabilir, kasa sırası beklemeden siparişinizi mağazadan teslim alabilirsiniz.
En yakın mağazayı seç sipariş verSiparişin seçtiğin mağazaya teslim edilsin0-4 gün içerisinde siparişini mağazadan teslim al
Seçtiğiniz mağazadan online olarak satın aldığınız ürünler hazır olduğunda size sms ve mail ile bilgi verilir.
Birden fazla ürün siparişi verdiğinizde, bazı ürünleriniz mağazadan hızlı teslim edilebilir. Diğer ürünleriniz için belirtilen süre boyunca teslim alınabilir bilgisini beklemeniz gerekmektedir.
İadeni ÜCRETSİZ gerçekleştirebilmen için aşağıdaki adımları uygulaman gerekir.
1Aynı iade koduna sahip olan ürünleri tek pakete koyun. Ürünleri tüm aksesuarları ile birlikte sağlam ve içeriğini göstermeyecek şekilde paketlemelisiniz.
2Paketini iade ve alıcı kodu ile birlikte en geç 7 gün içerisinde kargoya ver.İade kodunu 7 gün içinde kullanmazsan yeniden iade kodu alman gerekir.
İade edeceğin ürünü iade kodu ile beraber kargoya teslim etmen gerekir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemen halinde senden kargo ücreti talep edebilir.
Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisin.
İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisin.
İade Şartları
İade şartlarına uyan tüm ürünleri, kargoyu teslim alma tarihinizden itibaren 14 iş günü içinde faturanız veya irsaliyeniz ile iade edebilirsiniz.
Ürünün, ürün sayfasında verilen bilgilerden farklı olması, hasarlı veya eksik olması durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeden anlaşmalı kargo firmamız ile iade edebilirsiniz. Anlaşmalı kargo firmasına iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.
Farklı bir kargo firması ile alıcı ödemeli göndereceğiniz iadeler kabul edilmeyecektir.
Kullanılmış, ambalajına zarar verilmiş ürünler kabul edilmeyecektir. Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka şirket tarafından iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır.
Teslim aldığınız üründe az sayıda kırık parça (maksimum 5 parçaya kadar) var ise, kırık olan parçaların fotoğrafını tek karede çekip sipariş numarası ve kırık parçanın ismini de belirterek Web Talep Formu aracılığıyla iletmeniz durumunda, yedek parça temini yapılmaktadır.
Ambalajında hasar olan kargolar, teslim alınmadan kargo görevlisinin yanında tutanak tutularak iade edilmelidir.
Ürününüz firmamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde kontrol edilecek ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadesi yapılacaktır.
Garanti Şartları
Satın aldığınız ürün firma garantisi altında olup, ilerleyen dönemde ürünün arızalanması durumunda direkt ürünün markası ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Garanti Belgesi ve faturayı saklamanız gerekmektedir. Garanti belgesi bazı ürünlerde kutu üzerinde bazı ürünlerde kutu içinde olmaktadır. Garanti belgesinin kaybolması durumunda ilgili marka ek bir garanti belgesi göndermeyecektir. Kayıp olan faturayı sipariş detayınızdan görüntüleyebilir ve indirebilirsiniz. Teslim aldığınız ürün ilk kullanımda arızalı çıkar ise satın aldığınız ürünün markasının müşteri hizmetleri ile görüşerek, size en yakın yetkili servis bilgisini öğrenip, markanın servisinin düzenleyeceği ‘’SERVİS İADE / DEĞİŞİM RAPORU’’ ile birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmamız ile geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde kargo kabul edilmeyecek ve ürün tarafınıza geri gönderilecektir. Ürün gönderilerinin anlaşmalı kargo firmamız ile yapılması gerekmektedir.
Cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma hakkı nasıl kullanılır?
Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yüklemeksizin ödemekle yükümlüdür. Ürün, Satıcı’ ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun 28.05.2014 tarihinde yürürlüğe girmiştir. 28.05.2014 tarihinden önce satın alınan ürünler için 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun geçerlidir. Bu kanuna göre, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Cayma hakkı süresi dışında kalan iade talepleri için geçerli süre ise 30 gündür.
Elektronik Ürünlerde Cayma Hakkı ve İade Süreci Nasıl Kullanılır?
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Cayma Hakkı dışında kalan 14 ila 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir. Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Alıcılar ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.
İadeni ÜCRETSİZ gerçekleştirebilmen için aşağıdaki adımları uygulaman gerekir.
1Aynı iade koduna sahip olan ürünleri tek pakete koyun. Ürünleri tüm aksesuarları ile birlikte sağlam ve içeriğini göstermeyecek şekilde paketlemelisiniz.
2Paketini iade ve alıcı kodu ile birlikte en geç 7 gün içerisinde kargoya ver.İade kodunu 7 gün içinde kullanmazsan yeniden iade kodu alman gerekir.
İade edeceğin ürünü iade kodu ile beraber kargoya teslim etmen gerekir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemen halinde senden kargo ücreti talep edebilir.
Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisin.
İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisin.
İade Şartları
İade şartlarına uyan tüm ürünleri, kargoyu teslim alma tarihinizden itibaren 14 iş günü içinde faturanız veya irsaliyeniz ile iade edebilirsiniz.
Ürünün, ürün sayfasında verilen bilgilerden farklı olması, hasarlı veya eksik olması durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeden anlaşmalı kargo firmamız ile iade edebilirsiniz. Anlaşmalı kargo firmasına iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilrsiniz.
Farklı bir kargo firması ile alıcı ödemeli göndereceğiniz iadeler kabul edilmeyecektir.
Kullanılmış, ambalajına zarar verilmiş ürünler kabul edilmeyecektir. Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka şirket tarafından iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır.
Teslim aldığınız üründe az sayıda kırık parça (maksimum 5 parçaya kadar) var ise, kırık olan parçaların fotoğrafını tek karede çekip sipariş numarası ve kırık parçanın ismini de belirterek Web Talep Formu aracılığıyla iletmeniz durumunda, yedek parça temini yapılmaktadır.
Ambalajında hasar olan kargolar, teslim alınmadan kargo görevlisinin yanında tutanak tutularak iade edilmelidir.
Ürününüz firmamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde kontrol edilecek ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadesi yapılacaktır.
Garanti Şartları
Satın aldığınız ürün firma garantisi altında olup, ilerleyen dönemde ürünün arızalanması durumunda direkt ürünün markası ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Garanti Belgesi ve faturayı saklamanız gerekmektedir. Garanti belgesi bazı ürünlerde kutu üzerinde bazı ürünlerde kutu içinde olmaktadır. Garanti belgesinin kaybolması durumunda ilgili marka ek bir garanti belgesi göndermeyecektir. Kayıp olan faturayı sipariş detayınızdan görüntüleyebilir ve indirebilirsiniz. Teslim aldığınız ürün ilk kullanımda arızalı çıkar ise satın aldığınız ürünün markasının müşteri hizmetleri ile görüşerek, size en yakın yetkili servis bilgisini öğrenip, markanın servisinin düzenleyeceği ‘’SERVİS İADE / DEĞİŞİM RAPORU’’ ile birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firmamız ile geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde kargo kabul edilmeyecek ve ürün tarafınıza geri gönderilecektir. Ürün gönderilerinin anlaşmalı kargo firmamız ile yapılması gerekmektedir.
Cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma hakkı nasıl kullanılır?
Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yüklemeksizin ödemekle yükümlüdür. Ürün, Satıcı’ ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun 28.05.2014 tarihinde yürürlüğe girmiştir. 28.05.2014 tarihinden önce satın alınan ürünler için 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun geçerlidir. Bu kanuna göre, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Cayma hakkı süresi dışında kalan iade talepleri için geçerli süre ise 30 gündür.
Elektronik Ürünlerde Cayma Hakkı ve İade Süreci Nasıl Kullanılır?
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Cayma Hakkı dışında kalan 14 ila 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir. Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Alıcılar ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Ürün sepetinize eklendi
Ek Garanti Paketleri
Ek Garanti, ürününüzün 2 yıllık üretici garantisi bittikten sonra uzatılmış garanti olarak devreye giren, ürünün garantisini 5 yıla kadar uzatabileceğiniz bir hizmettir.
Canlı Bağlan
Karaca Love
Karaca Love Nedir?
Karaca Love’a Üye Ol, Kalpleri Kazan
Karaca Love ile alışverişlerinden kalpler kazan, Kazandığın kalpleri dilediğince harca!
Karaca Love Nedir?
Müşterilerimizin tek tıkla ödeme yapabilmesini sağlayan, hızlı ve güvenli dijital cüzdandır. Karaca Kalp ise gerçek para ile yapılan alışverişlerinizden kazandığınız ödül paradır.
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Bir çay makinesi ister uzaktan komutunuzla, ister tek dokunuşunuzla hem çay hem mama hem de kahve suyu hazırlayıp, bir de sizinle konuşabilir mi? Bu sorunun cevabı Homend Royaltea Smart !
Wİ-Fİ İLE ÇAYINIZ ELİNİZİN ALTINDA
Homend Smart üzerinden uzaktan komut verebileceğiniz Wi-Fi özellikli Royaltea ile çayınız istediğiniz zaman hazır olsun!
İÇİNİZDEKİ SESİ DEĞİL,ÇAY MAKİNENİZİ DİNLEYİN
Çay makinenizden çocuğunuz için mama suyu hazırlamasını istediniz ya da bitki çayı içmek istediniz.Çay makineniz, işini bitirdiği zaman size haber verir.Hem de tık sesiyle ışığıyla ya da işaretlerle değil,kendi sesiyle,konuşarak.
KONUŞMA ÖZELLİĞİNİ KAPATIP AÇABİLİRSİNİZ
Makinenizin konuşma özelliğini, sizi rahatsız etmesini istemediğiniz zamanlarda kapatabilir ve daha sonra tekrar açabilirsiniz. Bunun için mod tuşuna 5 saniye boyunca basmanız yeterli.
ÇELİK ÇAY FİLTRESİ
Bugün pek çok çay makinesinde kullanılan plastik filtre,önce çayın tadını, sonra ağzınızın tadını bozar.Neyse ki sizin çay makinenizde, yüzde yüz çelikten üretilen, özel bir çay filtresi var. Ağzınızın tadı ve çayınızın rengi,tam istediğiniz gibi.
ÖZEL GAGA
Su sızdırmayan özel gaga yapısı ve ergonomik tasarımı sayesinde bir damla bile ziyan olmaz.
MAMA SUYUNUZ HAZIR
Çay makinenizde mama suyu hazırlamak için bir düğmeye basarsınız.Çay makineniz önce suyu 100 °C'de kaynatır, ardından bu sıcaklığı 40°C'ye indirir ve beş saat boyunca sıcaklığı sabit tutar.Suyu mikrop ve bakterilerden arındırır,içinizi rahat ettirir.
1 LT KAPASİTELİ ÇELİK DEMLİK
Çay makinenizin çelik demliği hem sağlığın hem de lezzetin göstergesidir. 1Lt kapasitesi, 7-8 kişiye yetecek kadar çay demlemenizin garantisidir.
1,9 LİTRE SU HAZNESİ
Çay makineniz aynı zamanda bir su ısıtıcısı.Özel tasarımlı kapağı sayesinde sadece su ısıtmak için de kullanabilirsiniz.
BİTKİ ÇAYINIZ HAZIR
Bitki çayı hazırlamak için en ideal sıcaklık 80°C.Neyse ki,sizin bu sıcaklığı ayarlama sıkıntınız yok.Çay makineniz tek tuşla su sıcaklığını 80°C’de sabitleyebiliyor.
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Bir çay makinesi ister uzaktan komutunuzla, ister tek dokunuşunuzla hem çay hem mama hem de kahve suyu hazırlayıp, bir de sizinle konuşabilir mi? Bu sorunun cevabı Homend Royaltea Smart !
Wİ-Fİ İLE ÇAYINIZ ELİNİZİN ALTINDA
Homend Smart üzerinden uzaktan komut verebileceğiniz Wi-Fi özellikli Royaltea ile çayınız istediğiniz zaman hazır olsun!
İÇİNİZDEKİ SESİ DEĞİL,ÇAY MAKİNENİZİ DİNLEYİN
Çay makinenizden çocuğunuz için mama suyu hazırlamasını istediniz ya da bitki çayı içmek istediniz.Çay makineniz, işini bitirdiği zaman size haber verir.Hem de tık sesiyle ışığıyla ya da işaretlerle değil,kendi sesiyle,konuşarak.
KONUŞMA ÖZELLİĞİNİ KAPATIP AÇABİLİRSİNİZ
Makinenizin konuşma özelliğini, sizi rahatsız etmesini istemediğiniz zamanlarda kapatabilir ve daha sonra tekrar açabilirsiniz. Bunun için mod tuşuna 5 saniye boyunca basmanız yeterli.
ÇELİK ÇAY FİLTRESİ
Bugün pek çok çay makinesinde kullanılan plastik filtre,önce çayın tadını, sonra ağzınızın tadını bozar.Neyse ki sizin çay makinenizde, yüzde yüz çelikten üretilen, özel bir çay filtresi var. Ağzınızın tadı ve çayınızın rengi,tam istediğiniz gibi.
ÖZEL GAGA
Su sızdırmayan özel gaga yapısı ve ergonomik tasarımı sayesinde bir damla bile ziyan olmaz.
MAMA SUYUNUZ HAZIR
Çay makinenizde mama suyu hazırlamak için bir düğmeye basarsınız.Çay makineniz önce suyu 100 °C'de kaynatır, ardından bu sıcaklığı 40°C'ye indirir ve beş saat boyunca sıcaklığı sabit tutar.Suyu mikrop ve bakterilerden arındırır,içinizi rahat ettirir.
1 LT KAPASİTELİ ÇELİK DEMLİK
Çay makinenizin çelik demliği hem sağlığın hem de lezzetin göstergesidir. 1Lt kapasitesi, 7-8 kişiye yetecek kadar çay demlemenizin garantisidir.
1,9 LİTRE SU HAZNESİ
Çay makineniz aynı zamanda bir su ısıtıcısı.Özel tasarımlı kapağı sayesinde sadece su ısıtmak için de kullanabilirsiniz.
BİTKİ ÇAYINIZ HAZIR
Bitki çayı hazırlamak için en ideal sıcaklık 80°C.Neyse ki,sizin bu sıcaklığı ayarlama sıkıntınız yok.Çay makineniz tek tuşla su sıcaklığını 80°C’de sabitleyebiliyor.
Ödeme adımında adres seçiminden sonra oluşacak seçenekler:
Seçtiğiniz ürün(ler) sepete eklendi
Yorum Yaz
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Alışveriş deneyimini en iyi seviyeye getirmek ve doğru değerlendirmeleri alabilmek için sadece ürünü satın alan kullanıcılarımız yorum yazabilirler.
Ürün Açıklaması
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Bir çay makinesi ister uzaktan komutunuzla, ister tek dokunuşunuzla hem çay hem mama hem de kahve suyu hazırlayıp, bir de sizinle konuşabilir mi? Bu sorunun cevabı Homend Royaltea Smart !
Wİ-Fİ İLE ÇAYINIZ ELİNİZİN ALTINDA
Homend Smart üzerinden uzaktan komut verebileceğiniz Wi-Fi özellikli Royaltea ile çayınız istediğiniz zaman hazır olsun!
İÇİNİZDEKİ SESİ DEĞİL,ÇAY MAKİNENİZİ DİNLEYİN
Çay makinenizden çocuğunuz için mama suyu hazırlamasını istediniz ya da bitki çayı içmek istediniz.Çay makineniz, işini bitirdiği zaman size haber verir.Hem de tık sesiyle ışığıyla ya da işaretlerle değil,kendi sesiyle,konuşarak.
KONUŞMA ÖZELLİĞİNİ KAPATIP AÇABİLİRSİNİZ
Makinenizin konuşma özelliğini, sizi rahatsız etmesini istemediğiniz zamanlarda kapatabilir ve daha sonra tekrar açabilirsiniz. Bunun için mod tuşuna 5 saniye boyunca basmanız yeterli.
ÇELİK ÇAY FİLTRESİ
Bugün pek çok çay makinesinde kullanılan plastik filtre,önce çayın tadını, sonra ağzınızın tadını bozar.Neyse ki sizin çay makinenizde, yüzde yüz çelikten üretilen, özel bir çay filtresi var. Ağzınızın tadı ve çayınızın rengi,tam istediğiniz gibi.
ÖZEL GAGA
Su sızdırmayan özel gaga yapısı ve ergonomik tasarımı sayesinde bir damla bile ziyan olmaz.
MAMA SUYUNUZ HAZIR
Çay makinenizde mama suyu hazırlamak için bir düğmeye basarsınız.Çay makineniz önce suyu 100 °C'de kaynatır, ardından bu sıcaklığı 40°C'ye indirir ve beş saat boyunca sıcaklığı sabit tutar.Suyu mikrop ve bakterilerden arındırır,içinizi rahat ettirir.
1 LT KAPASİTELİ ÇELİK DEMLİK
Çay makinenizin çelik demliği hem sağlığın hem de lezzetin göstergesidir. 1Lt kapasitesi, 7-8 kişiye yetecek kadar çay demlemenizin garantisidir.
1,9 LİTRE SU HAZNESİ
Çay makineniz aynı zamanda bir su ısıtıcısı.Özel tasarımlı kapağı sayesinde sadece su ısıtmak için de kullanabilirsiniz.
BİTKİ ÇAYINIZ HAZIR
Bitki çayı hazırlamak için en ideal sıcaklık 80°C.Neyse ki,sizin bu sıcaklığı ayarlama sıkıntınız yok.Çay makineniz tek tuşla su sıcaklığını 80°C’de sabitleyebiliyor.
Kullanmayı ögrendik sonra çok pratik bir cihaz. Ben ilk temizliği yaparken farketmeden altınada şu değdirmişim bozulduğunu düşündüm servise yollayacaktım 2 gün sonra normale döndü kullanmaya başladim. temizlerken altına su değdirmemeye çalışın
E
E** K******
25 Eki 2023
Ürünüm geldi hiç bir sorun yok. Gelir gelmez temizledim, Çay demledim çayı güzel Su kaynadığında çayınızı demleyin diye sesli komut veriyor. Genel olarak güzel bir çaycı İnşallah uzun ömürlü olur.
Z
Zehra YARAMIŞ
08 Mayıs 2023
Uzun zamandır çay makinesi almak istiyordum, sonun da bu konuşan çaycı yı aldım, daha çok yeni iki gündür kullanıyorum ve çok beğendim. Ürün aynı özellikleri anlatıldığı gibi teşekkürler Karaca
Ö
Ömer YAMAN
15 Nis 2023
Mutfağa gerçekten güzel görüntü veriyor İnoks olması ayrıca güzel Uzaktan komut verebiliyorsun Devamlı tüpün üstünde çaydanlık arama derdine son :)
B
B***** Y******
24 Mayıs 2022
Ürünümü sorunsuz teslim aldım uzun zamandır indirime girmesini beklıyordum cay yapmadım daha faakat deneme amaclı su kaynattım gayet guzel çalışıyor
P
Pınar YILMAZ
18 Oca 2023
üründen çok memnunum özellikle bebeğim için su ısıtma bölümü süper acaba sıcak ya da soğuk olmuyor tam bebeğime göre ılık bir şekilde
G
G***** D***
22 Ara 2023
Konuşmayanını kullanıyordum dem doldururken damlatıyordu ama bu hiç damlatmadı süzgeci daha büyük yapmışlar çok memnun kaldım
H
Hanım ÖZDEMİR
25 Ara 2023
Çaycımı 3 gün önce aldım 3 gündür kullanıyorum çok beğendim tavsiye ederim. Karaca ve homend a çok teşekkür ederim.
Ü
Ümmügülsüm BAL
06 Mayıs 2023
çeyizim için aldım, denedim sadece çalışıyor mu diye çok şık tasarım, özellikleri çok güzel konusmasi çok tatlı
C
Celal İNCİ
28 Mayıs 2023
Çok güzel ve kulkanışlı tavsiye ederim. artık sabahın köründe ocağın altını açma gibi bir derdim yok.
Yorum Yaz
Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi (Wi-Fi)
Homend olarak satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili deneyimlerinizi aktarmanıza önem veriyoruz. Bu sebeple ürünlere ilişkin yorumlarınızı yayımlarken olumlu veya olumsuz ayrımı gözetmeksizin metin ve görseller açısından aşağıdaki kriterleri esas alıyoruz.
• Hukuka aykırılık teşkil etmeyen ve/veya böyle bir durumu desteklemeyen, mevzuata uygun,
• Diğer markalara/firmalara ilişkin kötüleme, iltibas vb. haksız rekabet yaratmayan, fikri sınai hakları ihlal etmeyen, kışkırtıcı olmayan,
• Kişisel verileri veya özel hayatın gizliliğini, kişilik haklarını ihlal etmeyen,
• Genel ahlaka ve kamu düzenine aykırı olmayan, suç unsuru, tehdit/hakaret/küfür/argo içermeyen,
• Ürünle ve/veya alınan hizmet ile alakasız olmayan,
• Mevcut yorumlara cevap niteliğinde taciz edici olmayan,
• Sağlık beyanı (insan sağlığına doğrudan veya dolaylı olarak faydalı olduğunu yahut hastalıklara veya belirtilerine karşı etkili olduğunu, koruduğunu, tedavi ettiğini belirten, ileri süren veya ima eden tüm ifadeler) içermeyen,
• Farklı web sitelerine/platformlara yönlendiren reklam, link içermeyen, karşılaştırma teşkil etmeyen,
• Ürünle ve/veya alınan hizmet ile alakasız olmayan,
• Mevcut yorumlara cevap niteliğinde ve/veya taciz edici olmayan,
• Fiyat bilgisi veya ürüne ilişkin soru içermeyen.
Yapmış olduğunuz bir yorum mevzuata ya da yukarıda belirtilen kriterlere aykırılık yönünde bir tespit sonucunda kaldırılabilir veya yayımlanmayabilir. Eğer yapmış olduğunuz yorumun haksız yere kaldırıldığını düşünüyorsanız çağrı merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.
Yorum Yayınlama Kriterlerimiz
Homend olarak satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili deneyimlerinizi aktarmanıza önem veriyoruz. Bu sebeple ürünlere ilişkin yorumlarınızı yayımlarken olumlu veya olumsuz ayrımı gözetmeksizin metin ve görseller açısından aşağıdaki kriterleri esas alıyoruz.
• Hukuka aykırılık teşkil etmeyen ve/veya böyle bir durumu desteklemeyen, mevzuata uygun,
• Diğer markalara/firmalara ilişkin kötüleme, iltibas vb. haksız rekabet yaratmayan, fikri sınai hakları ihlal etmeyen, kışkırtıcı olmayan,
• Kişisel verileri veya özel hayatın gizliliğini, kişilik haklarını ihlal etmeyen,
• Genel ahlaka ve kamu düzenine aykırı olmayan, suç unsuru, tehdit/hakaret/küfür/argo içermeyen,
• Ürünle ve/veya alınan hizmet ile alakasız olmayan,
• Mevcut yorumlara cevap niteliğinde taciz edici olmayan,
• Sağlık beyanı (insan sağlığına doğrudan veya dolaylı olarak faydalı olduğunu yahut hastalıklara veya belirtilerine karşı etkili olduğunu, koruduğunu, tedavi ettiğini belirten, ileri süren veya ima eden tüm ifadeler) içermeyen,
• Farklı web sitelerine/platformlara yönlendiren reklam, link içermeyen, karşılaştırma teşkil etmeyen,
• Ürünle ve/veya alınan hizmet ile alakasız olmayan,
• Mevcut yorumlara cevap niteliğinde ve/veya taciz edici olmayan,
• Fiyat bilgisi veya ürüne ilişkin soru içermeyen.
Yapmış olduğunuz bir yorum mevzuata ya da yukarıda belirtilen kriterlere aykırılık yönünde bir tespit sonucunda kaldırılabilir veya yayımlanmayabilir. Eğer yapmış olduğunuz yorumun haksız yere kaldırıldığını düşünüyorsanız çağrı merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.