Yardımcı Sayfalar

Merhaba, Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Hangi Konuda Yardıma İhtiyacın Var?

Tümünü Gör Popüler Yardım Konuları

Popüler Yardım Konuları

İptal ve İade İptal ve İade
Kargo ve Teslimat Kargo ve Teslimat
Siparişler Siparişler
Mağaza Siparişleri
Teknik Servis
Gift/Hediye Kartı

Merhaba, Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Çağrı Merkezi Çağrı Merkezi
09:00 - 20:00
+90 850 2525 572
Bize Bağlan Bize Bağlan
Desteğin hazır!
Sorularını hemen çözebilirsin.

Hangi Konuda Yardıma İhtiyacın Var?

İptal ve İade

İptal ve İade

Kargo ve Teslimat

Kargo ve Teslimat

Siparişler

Siparişler

İade İşlemleri

İptal İşlemleri

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.

1
Siparişini Bul

Siparişlerim veya Sipariş Takibi nden öğrenebilirsiniz.

2
İptal Et

Siparişlerim sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

3
Takip Et

İptal ve para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

  • Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  • Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  • Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  • Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  • Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibibutonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  • Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.


  • İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
  • Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat

Hasarlı&Eksik Teslimat

Siparişim kargoda görünüyor, ne zaman elime ulaşır?
Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor, ne yapmalıyım?
Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?
Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?
Ürünümü mağazadan teslim alabilir miyim?
Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?
Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
Ürün kullanıma bağlı olarak kırıldı/hasar gördü, yedek parça talep edebilir miyim?
Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?
  • Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

  • Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.

  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

  • Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızda yer alan “Tahmini Kargoya Verilme Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
  • Önceliklendirme işlemi yapılmamaktadır.
  • Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız, İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
  • İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
  • Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  • İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.



  • Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
  • Online sitemizden "Mağazadan Teslim Al" seçeneğiyle sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Mağazaların yoğunluk durumuna göre teslim alınacak mağaza seçimlerinde değişiklik görülebilir.

  • Mağazaya talep ettiğiniz ürün, kargo tarafından ilgili mağazaya ulaştığında SMS yoluyla bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.

  • Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.

  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
  • Siparişlerim sayfasına gidiniz.

  • Siparişlerim sayfasına ulaşmak için üye girişi yapmanız veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonunu kullanmanız gerekmektedir.

  • “Sipariş Detayı”na gidiniz ve ilgili ürün satırında bulunan “Ürünüm Kırık Teslim Edildi” adımından talepte bulununuz. 

  • Kırık Parça Talep Formu'nu doldurunuz.

  • Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görsel eklemeyi lütfen unutmayınız.
  • Ürünün kullanıma bağlı olarak belli parçalarının kırılması veya hasar görmesi durumunda, ücretli yedek parça talebinde bulunabilirsiniz.

  • Ücretli yedek parça taleplerinizi dilerseniz mağazalarımızı ziyaret ederek, dilerseniz çağrı merkezimizle iletişime geçip online ödeme kolaylığıyla oluşturabilirsiniz. Stoklar kontrol edilerek size bilgi verilmektedir.


Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;

  • İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz)

  • "İletişim Formu"aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.

  • Koli boyutu görseli ile 'Destek' üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.

Online Siparişlerim

Ek Garanti Paketi

Siparişimi görüntüleyemiyorum, ne yapmalıyım?
Siparişime ürün/ürünler eklemek istiyorum ne yapmalıyım?
Faturamı görüntülemek istiyorum, ne yapmalıyım?
Site üzerinden ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım?
Siparişimi oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Ek garanti paketi satın almak istiyorum ne yapmalıyım?
Ek garanti paketimi kupon/sepet indirimi ile satın alabilir miyim?
  • Kısa bir süre önce oluşturduğunuz siparişinizi "Siparişlerim" sayfasında göremiyorsanız, bir süre beklemenizi öneririz.

  • Eğer en geç 24 saat sonra tekrar kontrol ettiğinizde siparişi görüntüleyemiyorsanız, "İletişim" sayfası veya "Destek" üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Ödemesi tamamlanmış siparişe yeni bir ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Kampanyalı aldığınız ikili ürünlerden birini sepete eklemeyi unutursanız, siparişinizi direkt iptal edip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz; ancak siparişiniz çoktan faturalanmış ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
  • Siparişlerim  > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takip" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ve faturanıza ulaşabilirsiniz..

 

 

  • Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.

  • Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

  • Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.

  • Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.

  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
  • Ek garantiyi belirli ürünlerle birlikte sepetinize ekleyebilir ve satın alabilirsiniz. Ayrı olarak satışı yapılmamaktadır.

  • Aynı ürün için hem ek garantili hem de ek garantisiz olacak şekilde satın alma işlemi, tek sipariş içerisinde yapılamamaktadır. 

  • Ürün ve ek garanti paketiniz ayrı ayrı faturalandırılır.
  • Kupon veya herhangi bir sepet indirimi ek garanti paket ücreti kapsamında uygulanmamaktadır. 

  • İndirim ek garanti paketi dışında yalnızca sepetinizde bulunan ürünlere uygulanmaktadır.

Mağaza Siparişleri

Teknik Servis

Gift/Hediye Kartı